Kaboom baby!

Det här med lillajulsstädning var ingen dum idé! Köket är skinande rent, det doftar fräscht på vessan och dammråttorna är uppätna.

Fast nu har jag ju glömt äta. Kanske det är en bara är en bra sak. Sparar slantar till det där arma bloggpriset, kanske? För om jag inte har råd, då blir det svårt att attenda, vet ni. Jag vågar inte pumma in mig på en sån tillställning.
.
.
.
I dagarna har jag och två klasskamrater bekantat oss med och analyserat en folklåt. Den är mongolisk. Lyssna gärna.

Kaboom baby!

Kommentera

