Nattlista

Snodde en lista av Miilo.

En bild på någon du umgås väldigt mycket med
alt
Hon den där jag bor med. Favoritperson.

En bild som gör dig glad
alt
De vilda sista vårveckorna då vi körde omkring med Golfen, skolkade på stranden och filmade varandra. Och så byggde jag en camera obscura som jag tog bilden med.

En bild på hur du vill tillbringa din dag
alt
Jag tycker om att vara pinsam. Ibland.

En bild på din favoritplats
alt

En bild på din bästa maträtt
alt

En bild på ett plagg du känner dig fin i
alt
Shortsränderna, givetvis!

En bild som påminner dig om gamla tider
alt
När vi var 17 och sprang på loppis var och varannan dag.

En bild du är nöjd medalt


En bild på dig själv som du tycker om
alt

En bild från en tid du saknar
alt
Då gul jaffa och varm kakao var dagens höjdpunkt, då man fick åka på släp bakom snöskotern, då ingen reagerade på Ned Flanders-looken.

alt
En bild från i somras
alt

En bild som gör ont i hjärtatalt

Nattlista

3 reaktioner på ”Nattlista

  1. Ileea skriver:

    Vilken härlig lista! Jag tyckte mycket om den översta bilden på din sambo, och om bilderna på dig på din favoritplats och dig i den blå klänningen och solglasögonen. Vad fin du är och vad jag saknar dig! <3

  2. Fingerbang skriver:

    Du har så fantastiska bilder!Älska dina foton och extra mycket dina shortsränder! :D

  3. kata747 skriver:

    Ileea – Vad roligt att du gillar! Jag saknar dig också mitt hjärtegull.

    Fingerbang – Tack så jättemycket! Shortsränderna är ännu kvar, de är kanske min bästa kroppsfeature just nu.

Kommentera

