Mommon kvitterar

En hård helg hägrar. Den kommer tillbringas utan internet.
Tack vare asshole-dna är nätet avstängt. Jag kommer ägna mig åt mina mommo-aktiviteter, vilka inkluderar bl.a. strumpstickning, korsord, tidningsläsande, bakning och allmänt hushållsarbete. Kanske en och annan bensträckare ut i friska luften. Men bara kanske. Jag har ju ingen sparkstötting.

Trevlig helg.

PS. En av mina mommomoments förra sommaren.
alt

Mommon kvitterar

3 reaktioner på ”Mommon kvitterar

  1. kata747 skriver:

    Lilian – Egen dumhet, sägs det…

    Ileea – Jag vet, jag riktigt längtar efter att bli mommo sådär på riktigt. Stryka långkalsonger låter jätteonödigt, men skönt! :-D

Kommentera

