Trekanter

Jag blir inspirerad och psykad till tusen!

Dagens felstavning ledde till ett nytt intressant ord:

Överväldigay

Jag tycker det säger sig självt ganska bra. Eller hur?

Trekanter

8 reaktioner på ”Trekanter

  1. Ileea skriver:

    AARGH vilken sida man blir ju galen! Hur många triangelversioner finns det? Jag orkade till 17, sen måste jag slita mig för att inte bli kvar där hela natten.

    Överväldigay är ett suveränt ord!

  2. Banankokaren skriver:

    Ileea >> 30. Jag klickade igenom alla. Skulle det finnas fler skulle jag antagligen ännu sitta och klicka. Fenomenal sida då man har tråkigt. :D

  3. kata747 skriver:

    Ileea – Just sånt älskar jag! Och visst, överväldigay, jag är förvånad själv över mina dolda ordskaparförmågor.

    Bananen – 30 är alldeles för lite för mitt stilla sinne!

  4. kata747 skriver:

    Nejnej, trekanter är ett ypperligt ord! Triangel kan ju förväxlas med instrumentet, det vill vi ju undvika..

Kommentera

