Toalettfail

Jag var på första visit på en liten pub i Berghäll. På väg till vessan blev jag konfunderad, när det bara fanns en toalett. Ah well, unisex är väl alltid bra, tänkte jag.

"On meillä naisten vessakin, käytä sitä seuraavalla kerralla", sa bartendern i dissande ton när jag stegade ut. Pinsam Kata är pinsam, typiskt att detta inträffar just när jag bär min rekkalesbo-outfit!

Det visade sig att dörren till damtoaletten – mittemot herrarnas – var en del av skogsmiljöväggmålningen (inklusive hjort). För välkamouflerad för mina blinda ögon.

Toalettfail

5 reaktioner på ”Toalettfail

  1. Lustmord skriver:

    Haha, men nu vet du till nästa gång :)

    Jag var på toaletten en gång på börsen här i Åbo där jag varit flera gånger tidigare. De hade tagit bort pissrännan och installerat toalettbås istället. Oj, tänkte jag, det var ju oväntat. Tills jag kom ut och såg att jag varit inne på damtoaletten. Inte så konstigt att där inte fanns pissoar. Det skulle allt se ut det….

  2. Ileea skriver:

    Du skulle bara ha sagt "Min könskorrigering är inte riktigt slutförd än" och gått vidare med högt huvud!

  3. kata747 skriver:

    Hellholming – Kivakiva! Jag tror reaktionen är motsatt med herrar på damvessan, eller så brukar det vara.. det blir bitch fights :-D

    Lustis – Ibland måste man lära sig via hälen (kantapään kautta)! Jag tänkte lite som du, det fanns ingen pissränna så jag tänkte inte desto mer på det. Men det var prillor och flugor kring muggen, så varningsklockorna borde ha börjat ringa :-D

    Ileea – Det ska jag göra nästa gång!

    Zimm – Tihi :-)

Kommentera

