Mäihä

Den här veckan har jag haft sån otrolig flax!

Först var det gratis biobiljetter. Sen hittade jag snygga (gratis) affischer på Tiketti. Igår fyndade jag ett par snygga byxor och en skjorta i en varsågod-och-ta-låda hos Miilo. Miilo bjöd också på kex och andra mumsiga saker. Senare samma kväll fick jag och Vera discount på ölen vi köpte. Idag fick jag en gratis klänning på loppis direkt av försäljaren. Plus jag och att en klasskamrat råkade ha valt filmer samma regissör till dagens filmpresentationer, vilket ledde till upptäckten av vår gemensamma utsökta smak.

När kommer kraschen? Den här tursamma surfvågen kan inte hålla på hur länge som helst!

Mäihä

2 reaktioner på ”Mäihä

  1. Lustmord skriver:

    Nu förtjänar du nästan lite mensvärk och ett punkterat cykeldäck så att balansen återställs ;)

Kommentera

