Biljetter

Ikväll skall jag agera biljettficka. Vad har man på sig?

En gång sålde jag biljetter på det fantastiskt fräscha haket Brando i Vasa, som oftast favoriseras av överförfriskade, spelgalna personer i medelåldern. Det var nyårsafton och det vankades singelfest; sinkkubileet, med åldersgränsen 35. Man kom alltså inte in om man var under 35. Själv var jag typ 16, och fick motta fler flirtförsök än någonsin under mitt dittills kyska liv, samtliga av män över 40.
Man får ju hoppas att det jämnar ut sig ikväll!

Dom där samma sinkkubileet ordnas f.ö. även denna nyårsafton. Jag råder er att hålla er borta.

Biljetter

Kommentera

