Pepp-arkaka

Jag upptäckte nyss en billigare variant av Daimglass, nämligen en Classic-pinne som smakar precis samma som den där dyra Daimstruten. Hoppas glassfan drar upp det surmulna, regniga humöret.

Imorgon tänker jag bygga pepparkakskreationer. Tanken är att det ska vara så random som möjligt, just nu ligger min inspiration någonstans kring ett havslandskap. Idéerna inkluderar sjunkande Estonia, sälar, Loch Ness-odjuret, Rederiet. Även en flodhäst och noshörning måste vara med. Beroende på hur morbid och kreativ jag känner mig.

Det här känns också väldigt inspirerande.alt

Pepp-arkaka

Kommentera

