Oletko disko

Första klagomålet från grannarna, check!

Några efterfestare tänkte stanna kvar i helgen. Vi schasade ut dem, bryskt. Däribland en påträngande invandrare av österländsk bakgrund. Jag började fundera över hur jag alltid hamnar ut för dessa österlänningar. Den som följt med mina eskapader t.ex. under den gångna sommaren känner till att jag är en allmän freakmagnet, av okänd anledning, med betoning på dessa orädda, jobbigt påträngande män.

Det hela resulterade i ett paint-konstverk.
alt
Nu är det ju verkligen inte meningen att peka ut någon, det har nu bara råkat sig. Nog har jag blivit störd och antastad av andra nationaliteter också.

Oletko disko

4 reaktioner på ”Oletko disko

  1. Lustmord skriver:

    Kyllä mä oon disko!

    Kanske du ser snäll och gullig ut så alla vill prata med dig? Har du prövat att se riktigt sur och bitchig ut? Värsta nedlåtande attityden osv…

  2. Banankokaren skriver:

    Jag har samma problem. Jag är en riktig utlänning-/spurgumagnet! Dom bara flockas omkring mig, vare sig jag vill det eller inte. Men finska karar lyckas jag då inte poka upp för fem penni. :P

  3. kata747 skriver:

    Lustis – Tro mig, jag är tämligen sur och pessimistisk rätt ofta :-D Disko!

    Bananen – Haha, kanske det är genetiskt. Inte för att jag är patriotisk på något sätt, men det är alltid de där extremt störande individerna(som ofta är utländska) som jag lyckas få efter mig :-D

  4. Banankokaren skriver:

    Jo precis! Men tänkt om vi skulle fara ut tillsammans nångång? Då skulle vi kunna spatsera en länk genom staden och samla på oss en hel kasa med stalkers, för att sedan typ gå ombord på ett lastfartyg som ska till Antarktis eller nåt. Sen smyger vi ut igen just före fartyget avgår. Då slipper vi våra stalkers och de får en gratis kryssning! Perfekt!

Kommentera

