Tips från coachen

Ingen bra idé. Att doka. Dagen före. En viktig presentation.
Trots alla trevliga studiekamrataer och all gratis dricka: ingen bra idé.
Nej.
alt
Så här dimmig är jag juat nu, precis som i midsomras!

Tips från coachen

6 reaktioner på ”Tips från coachen

  1. Lustmord skriver:

    Haha, innan presentation?! Oh nej. Nybörjarfel. Gör man bara en gång :D

    hälsar en som lärde sig av egna misstag i unga år

  2. Gary_L_Grape skriver:

    Min kämppis och jag dokade en gång riktigt ordentligt dagen före en presentation, som redan var några veckor försenad på grund av sjukdom och andra fördröjningar (läs: lättja). Lyckligtvis var ämnet ”folk och kulturer”, och vi skulle ”bara” presentera ett arbete om indianer. Vi klädde oss som indianer, jag som var aningen mindre bakfull skötte snacket och min kämppis satt mest och spelade på en trumma. Om jag inte minns alldeles fel fick vi sist och slutligen ett ganska bra vitsord.

  3. Banankokaren skriver:

    Jag skrev en gång ett väldigt omfattande och väldigt oförberett prov med en av de värsta bakfyllorna någonsin. Åt läraren sa jag att jag var sjuk (vilket i och för sig var lite sant för jag hade feber) och fick tillstånd att springa och spy under provet. Det blev inget lysande resultat, men jag kom igenom. :D

  4. kata747 skriver:

    Joo. Det här var ju lite pinsamt.

    Ileea – Tack, den bilden är ett fint midsommarminne! Och presentationen gick nog riktigt bra trots allt!

    tjeena – Ack ja, jag borde nog skaffa den där hjälmen och ett klagohäfte!

    Lustis – Haha, det intalar man ju sig! :-)

    Gary – HAHA låter som en lyckad presentation :-D Spontanitet brukar ändå konstigt nog gå hem!

    Banankokaren – Hårda tider, hahah! Men det är huvudsaken, att man blir godkänd..

Kommentera

