Tofflor säger hej

alt
Hej!

Tofflor säger hej

5 reaktioner på ”Tofflor säger hej

  1. kata747 skriver:

    Zimm – Väldigt christmas-y! :-)

    Bananen – Det är min mammas tofls, därför är de så gapande stora.. Jag skulle hellre vilja ha ett par Reinon!

    tjeena – Tofflorna säger heeeej. Heeeej. *vink*

  2. Banankokaren skriver:

    Och jag har egentligen min mormors gamla tofflor, men jag fick ta dem då hon gick bort. Mina är också lite stora. Mommo hade större fötter än jag trodde. :P

Kommentera

