Stormrapport

Juldagsfirandet tog alltför snabbt slut. Pengarna likaså.
Jag fick en Ollis-tomteluva. Den värmde inte mycket i stormen, de femton gånger jag pinade mig över torget utan jacka. Överlag var det ganska lamt, eller så rörde jag mig på fel ställen.
Över och ut.

alt
Här är min goda kamrat Linnéa, som är på visit från den där Stockholmen. Hon är cool som en gurka.

Stormrapport

5 reaktioner på ”Stormrapport

  1. Fingerbang skriver:

    Hördö, jag tror att jag såg dig på hese i Vasa igår!? Du var borta på en sekund, men jag är nästan säker på att det var du! (:

  2. kata747 skriver:

    Ojnej! Herregud! Jag var faktiskt på Hese, så du såg säkert rätt ;-) Synd att jag inte såg dig, det hade varit skoj att hälsa!

  3. kata747 skriver:

    Aaarrr dämn den där kata! :-D Vi får försöka tajma ett nytt möte ute i svängen, Vasa är inte så förskräckligt stort!

Kommentera

