Genant

Jag lyckades med konststycket att knocka ut mig själv.

Bulan i huvudet är ond.

Genant

6 reaktioner på ”Genant

  1. Fingerbang skriver:

    Nåh nåh, jag har knäat mig själv över tänderna i en dans. Hela tandraden var jämnblodig och det ömmade i munnen ännu dagen efter!

  2. kata747 skriver:

    Det var förvirrande att vakna på vessagolvet x antal timmar senare..

    Affe – Yxor, det gillar vi!

    Fingerbang – Hoho, inte illa! Jag har också knäat mig själv i ögat en gång :-D

    Lustis – Aj! Men duktigt!

  3. affe321 skriver:

    En granne på sommarstugan ville att jag skulle ta ner ett träd. Jag tog till yxan och högg. Det var när jag skulle ta sats för ett hugg som jag upptäckte att bladet var borta, det hade flugit av. Jag hann fundera i några sekunder vart det tog vägen innan… DONG!

  4. tjeena skriver:

    ush vad vi är farliga för oss själva då :D men billig fylla blev det…. :P staki då!

Kommentera

