Telkku

Nu när teven gjort sitt intrång i vårt hushåll tänker jag faktiskt titta på Idols. Mest för att Bonnis medverkar ikväll. Yeah.

Så där i övrigt är teve nog riktigt kakka. Förutom när man skall spela viktiga saker som Worms och Rayman.

Telkku

2 reaktioner på ”Telkku

  1. Lustmord skriver:

    Ja, tv är tråkigt. Jag försöker intressera mig för tv-program ibland men det slutar oftast med att jag sitter och undrar om någon har skrivit något roligt på fb eller x3m istället. Det är roligare att interagera själv. Internet är roligare.

    Och tittar jag så är det alltid på nätet. Själva idén att program sänds i en följd som någon annan bestämt känns lite nittonhundratal.

    Men många håller inte med mig, tv är ju hur stort som helst fortfarande.

  2. kata747 skriver:

    Här måste jag ändå säga att YLE Teema är typ världens bästa kanal. Där levereras det riktigt bra skit, gång på gång! Trots att det kan kännas nittonhundrataligt, men ibland kan det vara lite avkopplande att bara se vad som sänds.
    Men givetvis har du rätt i att internet är roligare, det allra mesta finns ju på nätet. Jag använder teven i allra högsta grad för att spela :-)

Kommentera

