Tack Skype.

Skype erbjuder mig gränslöst med gratissamtal för en månad.
I den finstilta texten under detta fina erbjudande specifieras villkoren. Eftersom jag befinner mig i Finland gäller erbjudandet endast samtal till fasta telefoner. Inte mobiltelefoner. Då uppstår frågan; vem skulle jag möjligtvis kunna ringa? Inte ens mina föräldrar har trådtelefon längre, och erbjudandet verkar inte heller (överraskningsvis) gälla service- och kundtjänstnummer.

Själv skulle jag vilja ha en fast telefonanslutning, bara för att kunna använda min kobra.alt
Men tack Skype, för att ni hänger med i tiden.

Tack Skype.

Kommentera

