Silmät poskilla

Imorgon (idag) ska jag på kurs till Ekenäs. Tåget jag tänkte ta för att komma i tid, går om mindre än sex timmar. Jag är så duktig på försovning att jag brukar vaka natten igenom i sådana här situationer, bara för att vara på den säkra sidan. Alltid när jag har en absolut tid att passa. Det fungerar, men brukar också resultera i koffeinöverdoser, ryckningar och rytmstörningar inkluderade.

Fast den här gången ska jag nog sova lite tror jag. Även om Mormors Husapotek är ytterst underhållande nattläsning.

PS. Ekenäs är hemskt exotiskt för mig. Jag har varit där ungefär två gånger.

Silmät poskilla

8 reaktioner på ”Silmät poskilla

  1. kata747 skriver:

    Bananen – Det var en kurs i administrativt arbete, på Novia!

    creative – Nå inte var det långt ifrån :-D

    Dumle – Omg joo, det var riktigt roligt!

  2. kata747 skriver:

    Hahaha jo-oo! Trots att fredagen den trettonde hade några skitiga fingrar med i spelet..

  3. kairi skriver:

     Wow! Du ha vari helt nära vår kämppä! Iih så spännande! Ja sku ha kunna bjuda på kaffe om ja sku ha sett dehär tidigare, så då sku int din koffeinlevel ha behövt sjunka o du sku ha klara dej ryckningsfri hela dagen :D

  4. kata747 skriver:

    Oh my! Nästa gång då :-D Jag klarade mig helt okej, kaffemängden överskred inte spasmtröskeln, men jag lyckades fälla en hel kopp över mig själv!

Kommentera

