22

Söndag, O söndag. En kaffekopp och några fina sms. Det är dagen när Kata blir ett år äldre.
Snart beger jag mig mot ett galleri för att få dagens dos av kultur. Senare blir det en shoppingtur till karlahelvetet. Blandade känslor, mest ändå roliga.

För ett år sen firade jag inte över huvudtaget. Jag isolerade mig, mycket också tack vare det faktum att jag slarvat bort min telefon några dagar innan, och inte gjort mycket åt saken. Sen började alla leta efter mig, i tron att jag ligger död någonstans. Det var inte en födelsedag att komma ihåg precis, annars känns resten av året så onödigt. Det här året skall bli bättre och roligare. Eller hur?

22

9 reaktioner på ”22

  1. Ileea skriver:

    Min söndag har varit städning och sen en alldeles fantastisk promenad i vintersolen. Jag håller på och upptäcker min näromgivning, så vet jag vad jag ska visa dig då du kommer hit och hälsar på!

  2. Fingerbang skriver:

    Klart det ska bli! Så eländiga födelsedagar ska man inte ha! GRATTIS! ..och uuuh så söt bild!

  3. Banankokaren skriver:

    Gratulis på födlarn! som vi säger så vackert i Sibbo! Det är en självklarhet att denna födelsedag (och detta år) kommer att bli tusenfaldigt mycket bättre! Det ska vi satsa på! Hurra!

  4. kata747 skriver:

    Dumle – Tack och hurra :-)

    Ileea – Promenera i vintersolen ville jag också göra idag, men jag har då inte sett någon sol alls (kanske jag missade den pga. lång sovmorgon). Men jaaaa vad roligt :-) Snart ses vi!

    Fingerbang – Tusen tack! På bilden är jag tre-fyra år gammal, kanske det sötaste fotot jag har på mig själv ;-)

    Banankokaren – Jag vet inte hur man säger tack i Sibbo, men tack :-D *niga fint*

    Gary – Tack ska du ha :-)

Kommentera

