Ytterligare överraskningar

Den här måndagen var ju inte precis den bästa ur effektivitetssynvinkel – men jestas ändå, vilken måndag! Inte nog med två ljuvliga brev, jag överraskades även av bäste Miilo med ett paket! Inslaget i brunt papper och dymoremsor med gratulationer. Ett stort, fyrkantigt och väldigt TUNGT paket. Jag hade mina aningar, men kom ändå inte över lyckan och förstummelsen över innehållet; nämligen David Shrigley‘s bok "What the hell are you doing?" !!!! :-)
alt
Ungefär så här ser det ut i den. Jag älskar det till tusen bitar.
Tack tack tack tack tack.

Ytterligare överraskningar

4 reaktioner på ”Ytterligare överraskningar

  1. Fingerbang skriver:

    åh, ser ut som en bok jag skulle gilla. (: Om du förresten inte läst Hugleikur Dagssons serier så rekommenderar jag dem varmt! (:

  2. kata747 skriver:

    Dumle – Det är helt bäst! Lyxiga böcker är guld värda.

    Fingerbang – Ja, jag tror också du skulle uppskatta Shrigley :-) Jag är nog bekant med Herr Dagssons serier, han gör hysteriskt roliga grejer!

Kommentera

