Fest och puff

Äntligen hade jag fest! Miilo har alldeles fantastiskt dokumenterat detta, finns att beskådas här.

Sen tog jag morgontåget till Åbo. Här är det fint. Jag har ätit honungspuffar, de har gjort comeback!!! Minns någon? Det blå paketet med den gula håriga muppen? Mitt nostalgihjärta spricker.

Fest och puff

2 reaktioner på ”Fest och puff

  1. kata747 skriver:

    De är ju helt sanslöst goda! Mest kanske för att jag har otroligt starka minnen kopplade till dem (typ de första minnena jag har från min barndom) :-D Festen var sjukt rolig, trots klagomålen!

Kommentera

