Helgsummering

alt
Raw food. Misslyckades fatalt. Mira räddade såsen med dadlar, vilket ledde till en mirakelsås.
altalt
Frosseri. Honungspuffar. Jag roudade hem två paket till Helsingfors, bara för att vara säker.
alt
Köldhysteri. Underhållande sätt att hålla värmen.
alt 
Och så stiftade vi bekantskap med Ursus Arctos. Joo.

Helgsummering

2 reaktioner på ”Helgsummering

  1. Ileea skriver:

    Fina gifar! :-D Jag käkar honungspuffar just nu, beroendeframkallande som bara vad. De är snart slut, måste. köpa. mera.!

  2. kata747 skriver:

    Tack! Jag gillar mest den var jag gapar.. Jag åt också en portion honungspuffar nyss, måste ha meeer!

Kommentera

