Hipsterdrömmar

Igår natt drömde jag att jag hade en iPhone. Det var alldeles fantastiskt, och när jag vaknade kändes själen något tom. (För närvarande ser min telefon ut så här, och jag har alltid försvarat den.)

Inatt drömde jag att jag skulle åka till USA. Osäker på orten, men det var säkert NYC. Jag skulle åka med min goda vän; osäkert om det var ett utbyte, en flytt eller annars bara ta över världen. När jag vaknade var själen ännu tommare. Saken är den, att vännen min åker snart helt på riktigt till San Fransisco för att spela in en EP med bandet..

Jag lever ut mina hipsterdrömmar på natten. Snart drömmer jag väl om en 27 tums iMac, Hel Looks och cyklar.

Hipsterdrömmar

Kommentera

