Blades

Inte för att ta ställning, inte för att svartmåla eller smutskasta, men:
det här är på riktigt min mentala bild av Sauli Niinistö. Sen ungefär sju år tillbaka.
alt

Blades

6 reaktioner på ”Blades

  1. boas skriver:

     HAHA! Fan va coolt!
    Hade jag fått rösta hade jag nog ändrat min röst efter att ha beskådat detta gudgivande mästerverk! :D
    Men tyvärr så får jag inte rösta och tar hård ställning till hur di flesta på mitt jobb förklarar för mig att dom inte röstar på Haavisto för att han är homosexuell.

    Jag brukar bli fruktansvärt förbannad och skrika åt dom att det är just sådana som ni som kör ner det här landet i toaletten din tröge jävel….

    men som sagt…. jag får ju inte rösta…. :D

  2. kata747 skriver:

    tjeena – Haha, kul om det hjälpte! :-D

    Boas – Bilden är ca 14 år gammal (1998), tagen på någon Roller-festival.. jag vet inte vad som är det bästa, kulören på byxorna, de omåttligt coola bladesen, romantiken i luften..

    Min röst förblir den samma, mycket eftersom att jag haft den här föreställningen om Sauli en längre tid :-D Synd att du inte får rösta, men visst kan man och får man uttrycka sig på annat sätt! You go girl!

    PS: Jag ritade tvåor i snön på parkerade bilar igår natt. Rebelliskt!

  3. affe321 skriver:

    Kul att se politikerna i annat än bara kostym (som de pampar de är) men jag kommer ändå knappast att rösta på Niinistö.

  4. kata747 skriver:

    affe – Det är hysteriskt underhållande. Men int räcker det till en röst, sori nu bara 90-tals-Sauli!

Kommentera

