Dagens skofoto

Börjar vara en tid sedan sist, så nu kör vi!
Fast skovariationen kommer ju inte bli så stor, så här (mordor)vintertid.
Jag får satsa på exotiska miljöer istället. 
alt

Dagens skofoto

4 reaktioner på ”Dagens skofoto

  1. Ileea skriver:

    Fantastiska stövlar! Jag har ett par liknande som är minst lika gamla som jag är, men borde ta hand om dem med skofett och skyddssprej innan de blir helt förstörda.

  2. kata747 skriver:

    Ileea – Jag visste att du skulle gilla dem :-) Mina borde också bli bättre omhändertagna, så de håller en livstid framöver!

    Hips – De är helt bäst! De stod övergivna i min fars nya källare några år sedan, och råkade passa mina fötter. En riktig Askungen-historia med andra ord :-D

    gordon – Skolfotona sparar jag till en annan dag ;-)

Kommentera

