Surt?

Inspirerad av Banankokarens inlägg om sura bilder, började jag rota i min bildbank. Visst fan finns det miljontals sura bilder på mig? Men nä, det mesta är ju tillskojat, trevligt, angenämt osv. Äsch, det måste jag råda bot på.

alt

Fast här hade jag faktiskt obeskrivlig krapula. I en skumpig buss. Minen är 100% genuin.

Surt?

3 reaktioner på ”Surt?

  1. Banankokaren skriver:

    JESS! Mera sånt! Se nu, den där bilden är mycket mer intressant än om du bara skulle ha suttit i en buss och sett trevlig ut. :D
    Nu ska vi börja fota sura mänskor!

  2. kata747 skriver:

    Banankokaren – Ja, mera molokna faces åt folket :-D

    Ankis – Du har så rätt, i det tillståndet är man fullt lidande! Även om det är dryga fyra år sedan minns jag att det var en jobbig moment :-D

Kommentera

