Million miles away

Idag saknar jag lite min Ileea. Att stå i köket och baka något bara för bakandets skull, poppa popcorn mitt i natten, diskutera viktiga språkfrågor, äta magnifik hemmabrunch och titta på fina musikvideor. Eller något helt annat.

Här är vi typ 16, på väg till gymnasiets julfest.
alt
Kanske hon inte är riktigt så långt borta – Million Miles Away – men en gång gjorde hon en fin tolkning på den låten. Jag minns det väldigt bra.

Million miles away

En reaktion på ”Million miles away

  1. Ileea skriver:

    Ååh, min finaste cowbowsäl! ♥
    Jag är så glad att vi fortfarande har varandra. Som 16-åringa alternativa gymnasieflickor och som de vi är nu. Och tidigare. Och senare. Många många år till, vi får bli tanter tillsammans :-)

Kommentera

