Hejdå

Nu bär det snart av till Karis/Ekenäs igen. Mitt livs tredje (!) sitz skall genomlidas ikväll.
Det tog en halv evighet att ens hitta halaren, och någon nål verkar inte finnas i hushållet så de nyaste märkena blir fastsatta med säkerhetsnålar. Yes. Let the social awkwardness begin.

Hejdå

11 reaktioner på ”Hejdå

  1. kata747 skriver:

    Ankfigur – Oh ja!!! Jag lovar!

    Fingerbang – Jag vill festa med dig också! That’s a deal, eller hur? :-)

  2. Fingerbang skriver:

    Vi kunde ju det! (: Skulle ha varit trevligare än tanten som alltid tittade på Strömsö på maxvolym.

  3. kata747 skriver:

    Fingerbang – Deal! :-D

    kairi – Jag är alltid så onykter när jag är i trakterna att jag knappt minns var jag varit.. Men jag tänkte på dig!

Kommentera

