Paparazzi

alt
Det var vårigt och ljust i Helsingfors idag.
Mellan Unicafé och skolan tänkte jag knäppa några fiilisbilder, då jag plötsligt märker dom här – vafan! De bara stod där, bredvid varandra, som i ett krig där den ena skyddar den andra. Fast med feta objektiv istället för stormgevär. Jag fotade intensivt tillbaks. De tokskrattade, men fortsatte fotografera. Jag förstår inte! Nu hamnar jag säkert på något konstigt fetishforum.

Paparazzi

5 reaktioner på ”Paparazzi

  1. tjeena skriver:

    kändislivet är inte lätt :D blir att skaffa säkerhetsvakter nu som skyddar och banar väg för vår kata :D

  2. kata747 skriver:

    gordon – Yay äntligen!!
    tjeena – Jaaa bodyguards hit bara! Som kan bära mig över alla jävla slaskpölar och håller borta freaksen :-)
    hipsu – JAG ÄR EN FREAKMAGNEEEETHHH

Kommentera

