In med det nya!

Jag känner mig tvungen att uttala mig om YLE:s nya utseende.

Jag tycker det är behagligt, fräscht och riktigt bra! Färgnyanserna har ett passligt djup, nyhetssidan är märkbart tydligare och det är riktigt en fröjd att se på, jämfört med det gamla utseendet. Arenan har jag ännu inte gett mig in på, så det återstår att testas. Vad gäller YLE-loggan har jag inte bestämt mig ännu. Förvisso liknar den Nelonens logo , men känns ändå snäppet snyggare. Så att jåå, godkännes.

Dessutom har ju X3M lyckats matcha sidhuvudet med min profilbild. Alldeles strålande, måste erkännas. Fint jobbat, tack för gott samarbete osv.

;-)

Skål på det!

In med det nya!

En reaktion på ”In med det nya!

Kommentera

