Vardagsmotion

Jag har länge funderat på hur jag lättast kunde kombinera motion och roligt. Sådär riktigt roligt. Hittills är det bästa alternativet vattenjumppa – ledarna är oftast en uppenbarelse i sig och så känner man sig überflodhästig på ett seriefigursaktigt sätt – men då det är lite väl dyrt i min pummismak..
Just nu får jag vardagsmotionen av att springa efter bussar och spårvagnar jag ändå inte hinner till. Idag har det dock hänt fem gånger, så det är inte alldeles illa! (Jag hann med tre av fem möjliga transportmedel)

Och så dansade jag lite på STK ikväll. Fast bara lite.

Vardagsmotion

En reaktion på ”Vardagsmotion

  1. MrFat skriver:

    Flytta till landet, Här måst man såga,hugga,bära in ved. Skotta snö, osv osv. Nyttomotion =))))

Kommentera

