Supertorsdagen

Det har hänt så mycket bra (och mindre bra) saker den här dagen, att jag nästan glömt bort att det var kvinnodagen. Eller något. Strunt samma. Uttrycker mig i avhuggna små satser, för just nu är jag enkelspårig som en jackrussellterrier:

Jag var mycket i tid i skolan. Händer aldrig annars. Drack Arvid Nordquists REKO-kaffe. Glorious.

Interwebsen strejkade. Kris och panik i skolan. Problemen löstes, för min arbetsgrupp är så jävla bäst.

Någon blev rånad på espan. Vi blev rädda.

Solen! Förgyller min tillvaro!

Sallad på Unicafé — drool. Varför har jag envisats med att äta äckelpäckelmat, när det finns något så gott till samma struntpris?

JAG FICK JOBB!!!!11 DIREKT!!! Jag fick alltså ett samtal på eftermiddagen – var på jobb två timmar senare – första gången på över ett år. Så fucking glad. Visst var det krångligt och svårt och stressigt och frustrerande och allt det där, men jag har jobb! Jag firar med rödbetssallad. Skål.

Vi lyckades hålla deadlinen. Helt främmande känsla för mig. Men fint är det!

alt

Typ så här glad är jag!

Supertorsdagen

8 reaktioner på ”Supertorsdagen

  1. kata747 skriver:

    Jeee jeeee tack Bananboilaren! Ärrän i ny tappning förstås, vem annan skulle anställa mig?

  2. Banankokaren skriver:

    Jag misstänkte lite det, då det gick så snabbt. :D Men nej tusan, dit saknar jag minsann inte tillbaka. Hoppas att jag slipper det stället annat än när jag ska spela lotto. :P

  3. kata747 skriver:

    Hoppas vi inte ses då, annat än när det kliar i spelnerven :-D Jag ville egentligen inte heller tillbaka, men jobb är jobb och just nu kan jag inte vara kräsen. Jag tycker om pengar. 

  4. Ileea skriver:

    Jag tyckte ju att fotot, speciellt bakgrunden och väskan, såg bekant ut! :-D
    Och grattis till jobbet! *puss*

  5. kata747 skriver:

    Fingerbang – Ohsonice! :-)

    Bananen – Pengar talar med stora bokstäver och förhoppningsvis även stora siffror!

    Ileea – Tack skall du ha :-) Bilden är en goding som tål att upprepas!

Kommentera

