El Stockholmo

Nu är det så här.
Jag åker(flyger) till Stockholm imorgon.
Jag tror jag kommer dö av nervositet.

Exempel; i morse hade min arbetsgrupp en megaviktig pitchning, som jag skulle presentera med en kollega inför lärarkåren samt den konkurrerande gruppen. Av ren nervositet vaknade jag av mig själv klockan sex på morgonen. Här bör poängteras att den här slashasen aldrig annars någonsin stiger upp förrän efter ca fem-sex snoozningar, och aldrig någonsin är punktlig. Så det är på blodigt allvar jag betonar nervositeten! Jag kommer avlida. Känner mig som en pöl på golvet; som ett barn som ska åka buss första gången själv. OMG det var hemskt också, som sju bast. Men jo. Ett självförtroende personifierat vore något just nu. Usch.

Men väl framme, om jag överlever, väntar världens bästa minisemester.
Jag ska nämligen hälsa på Ansko och Mud Walk!

Återkommer. Förhoppningsvis.

El Stockholmo

4 reaktioner på ”El Stockholmo

  1. tjeena skriver:

    det är inte farligt att flyga, inget flyg som jag har varit på har störtat! *intygar* :D

  2. kata747 skriver:

    tjeena – Det är visst farligt, huvudet kan pama (så känns det i alla fall!)

    Ileea – Ja, bra blev det :-) Jag hälsar tretusen gånger!

    Kaijtsu – Jao noo vort he! Tre bussturer senare —

Kommentera

