Sthlm snabbis

Att gå igenom bildskördar är roligt men tidsdrygt. Det här blir en kort överblick.
Jag hälsade alltså på i kollektivet som kallas Hällväldet, i Nacka.

alt
Grannens katt hälsar på ofta. Den kallas för Fishen.

alt
Det blev en del åkande på Saltsjöbanan. Pendeltågen är så fina så.

alt
Som de skivhoarders vi är, var en liten skivrunda en given programpunkt. Tom Waits fick följa med oss från Pet sounds. Vi mötte upp med Linnéa för en myslunch på Blå Lotus.

alt
Sena, utdragna, estetiska frukostar.

alt
Några penseldrag avnjöts tillsammans med Kalaspuffar. Vi åt ett helt paket puffar under min vistelse.

alt
Simon gömmer sig i soffan.

alt
Några utsökta tsatsikier hann vi också med!

alt
Vi försökte utnyttja det lilla kvällsljuset för gitarrbilder, men det blev inte riktigt. Återkommer.

alt
Hela huset var fyllt av färger och fina detaljer. Patti finns med även här.

alt
Ett grannträd som poserar dramatiskt.

alt
En annan grannkisse som tyckte om att hälsa på oss. Den spann för fullt och följde efter oss.

alt
Sen flög jag hem. Helt själv, och jag överlevde. Tänk, vilken bedrift!

Sthlm snabbis

5 reaktioner på ”Sthlm snabbis

  1. kata747 skriver:

    Ileea – Tack så mycket! :-) Vore kul att få en glimt av dig också!

    Lustmord – Tack! Snabbisar är effektiva men.. för korta :-D

  2. Lustmord skriver:

    Hur gick det förresten att flyga, försökte du några specialknep eller bet du ihop bara? Det går säkert lättare nästa gång nu när du klarat av det redan :D

  3. kata747 skriver:

    Jag tog ett litet piller innan jag klev på planet, så det blev inga värre panikkänslor. Hemvägen gick betydligt bättre, när jag satt vid fönstret och fick lapa sol :-) Sigur Rós i öronen hjälpte definitvt! Och som du säger, nästa gång kommer säkert gå ännu smidigare.

Kommentera

