Nya plattor

Det slog mig, att jag rätt ofta glömmer vad jag köpt för skivor. Även om det är efterlängtade och ibland lite dyra plattor, så glömmer jag så lätt. Kanske för att jag inte har dem framme i en snygg hylla. 

Hur som helst, det har blivit några nya investeringar den senaste månaden. Lite har jag hunnit lyssna, men egentligen på tok för lite. Just nu snurrar det senaste köpet i spelaren; Inni. Det är lätt ett av mina bästa köp, och något av det finaste jag äger.

alt

Nya plattor

En reaktion på ”Nya plattor

Kommentera

