Galej på galej

De två senaste dagarna har jag gått kört med gratis give-aways och ätit en massa gott.

alt
Bild: Miilo
Vi fick left overs från Svenska Folkskolans Vänner. Gotta love G18, azzå.
alt
Bild: Miilo igen
Senare samma kväll var det cupcakes, bröst och macarons på WE STYLE‘s mingeltillställning, tillsammans med Miilo, Sheyda, Soufi och Kjell.
alt
Bild: Amie Borgar / X3M

Bild: Ratata

Sen var det ju Ratatas födelsedagsfest igår! Jag som hade tänkt vika in en stund för att checka läget, var ännu kvar vid midnatt. Jag fick mitt livs första goodie bag, träffade nya ansikten och skrattade mig hes. Jag hoppas innerligt att mina dance moves inte fastnade på film; med tanke på dagens nacksmärtor måste ha sett förskräckligt gräsligt ut!

Ikväll är det en annan födelsedagsfest, samt viskväll på agendan. Idag känns det bra att vara limin!

Galej på galej

Kommentera

