Jahapp.

Vaknade på en soffa idag, fullt påklädd. Jahapp. Sen serverades jag magnifik frukost av mästerliga Sheikki.

Det som räddade dagen var ändå skattebrevet, som jag glömt öppna. Det blir en liten julbonus i år!

Jag kom annars på ett mäktigt bandnamn, om jag mot förmodan någon gång skulle starta ett: Rusty Knife Club. Fast inget slår ändå Doomherre. Eller?
alt

Jahapp.

3 reaktioner på ”Jahapp.

  1. Fingerbang skriver:

    Jag tänkte nån gång för länge sedan att mitt band skulle heta Rolling Rulators! :D Båda dina namn var ju super! :D

  2. kata747 skriver:

    Lustis – Jaa! Eternal Erection är också alldeles fantastiskt!

    Fingerbang – Hahahaha! Jag skulle definitivt lyssna på Rolling Rulators :-D och tack!

Kommentera

