Kontorsråtta

Vårt sedvanliga klassrum har förvandlats till en kontorsmiljö. Ibland liknar det mer ett lamt lan-party. Jag vågar nästan påstå att jag tillbringar mest tid där; mest för att jag är hiskeligt dålig på att hålla mig koncentrerad på en sak i taget. Därav är mina framsteg är ofta väldigt långsamma. Trots detta har vi det riktigt mysigt i officehålan.

alt
Det är djup koncentration, inga buttra miner!

alt
Och så får vi ju gratis motivationshöjarmat ibland också. Kaffekonsumtionen har aldrig varit mer frekvent.
 Jag tror seriöst att mina ögon förvandlas till fyrkanter och torkar igen snart. Huomiseen.

Kontorsråtta

Kommentera

