Rytmstörningar

Igår facebookade jag i ungefär 11 timmar. Idag tänkte jag skära ner på timmarna.
Jag drack nyss dagens tredje kopp kaffe, och mitt hjärta börjar redan dansa steppdans.

Rytmstörningar

11 reaktioner på ”Rytmstörningar

  1. Gary_L_Grape skriver:

    Steppdans verkar jobbigt. Om det dessutom är hjärtat som sysslar med det så blir det nog ännu jobbigare. Jag börjar i min tur ha lite huvudvärk, för jag har bara druckit en halv mugg kaffe i dag, och jag borde få i mig lite mer.

  2. hipsu skriver:

     Det är varför jag hemskt sällan dricker kaffe. Steppdans i hjärtat. Oerhört jobbigt.

  3. kata747 skriver:

    Gary – Steppdans är lite jobbigt i de inre organen, jo. Drick alltså inte för mycket!

    Hipsu – Sällan kaffe? Du? Jag trodde du var en storkonsument :-D Jobbigt är det.

  4. hipsu skriver:

     Used to be, tills det började göra vardagen svår att leva. Måste helt enkelt trappa ner och till slut hålla mig till max en kopp per dag, det blev lite handikappande.

  5. tuhkimo skriver:

    ush! Ja mådest sluta dricka kaffe (egentligen alt som innehåller koffein) kändes som mitt hjärta stanna, kunde int andas, pulssen gikk miljongånger snabbare. Alt bara flimra i mina ögon. Ja d va år 2005 å ha vari utan sen dess. Ibland tänker ja på at pröva dricka ifall d går men int ännu ha ja vågat. :)

  6. Gary_L_Grape skriver:

    Jag har svårt att tänka mig att jag skulle lyckas sluta dricka kaffe. Hell, jag har ju redan slutat röka, snusa och dricka alkohol. Nånting måste man ju få göra som inte är bra för en ;-)

  7. Lustmord skriver:

    Oh, samma sak för mig fast med pepsi max då då, som är något av ett knark för mig. Blir nåååååågot stressad ibland när man överdoserar. Fast man blir så kreativ också, det är så bra när man pluggar… :D

  8. kata747 skriver:

    tuhkimo – Jag borde också! En läkare avrådde mig från energidrycker, alkohol och limu får något år sen, men inte ett ont ord om kaffe. Jag hade en 1½ år lång paus med kaffet, men nu är jag där igen! Strongt av dig att vara utan så länge!

    Gary – Ohälsosamheter hör livet till, några synder tycker jag man kan utöva med gott samvete :-D

    ankfigur
    – 11 timmar är helt basic!

    Lustmord
    – Man ska känna till sin egen peak, så det inte går heeelt överstyr :-D Bara så kreativiteten går att utnyttja till max! (höhö)

  9. Hekate skriver:

     Ah, jag försöker dra ner jag med, mest för att jag har en tendens att hälla i mig litervis av kaffe så fort jag är lite uttråkad. Går väl lite sådär med slutandet, men lite har jag i alla fall dragit ner

Kommentera

