Vårsolen leker på min kind

altaltaltalt

Hängde på takterassen idag. Tänkte egentligen bara ta en snabb titt, men solen värmde så skönt att det blev en filosofisk livsnjutartimme istället. Vilken sinnesfrid det blev sen, att vara helt ensam i något tillfälligt zen (bortsett från trafiknoise). Måste ta flera zenstunder när jag hinner, ty inkommande veckor kommer vara fascinerande (men äckligt) fullspäckade. Borde sova bättre och skaffa nya gardiner. Dessa två skulle innebära instant tillfredsställelse, eller hur?

Vårsolen leker på min kind

2 reaktioner på ”Vårsolen leker på min kind

  1. ankfigur skriver:

    Snygga foton. Jag tror jag känner igen huset du är på. Visste inte att det hade en så fin takterass ! :D

  2. kata747 skriver:

    Tack ankfigur! Nu vet du var jag bor ;-) Jag tar varje tillfälle i akt att briljera med "min" takterass, den är alldeles fantastisk!

Kommentera

