Basdunder

Fyfan vad tiden går snabbt.

Snart har två veckor praktik gått upp i rök, och kontorslifvet fortsätter. Dagens lärdomar innefattar bland annat Excel, det finska postsystemet och den där arma kopieringsmaskinen. Dessutom ska jag agera filmproducent nästa vecka, helt ex tempore. Får se om jag har vad som krävs!

Kvällen avnjöts i skönt och tungt basdunder. Death Hawks och Baby Woodrose spelade på Bar Loose, såhär inför Gutter Island-helgen. Jag har alltid missat Death Hawks på deras senaste spelningar, t.o.m. när de var förband till Graveyard, men bättre sent än aldrig! Jag blev riktigt förtjust, bjällror och grejer som flög på scenen.
Och så Baby Woodrose, ett gäng lustiga danskar. Fast jag tycker väl att alla danska män är lite lustiga. De levererade verkligen, jag är mer än nöjd med kvällens saldo. Jag tror jag ska stjäla en skiva (eller fler) av dem imorgon, för då spelar de ju igen!

alt
Death Hawks.
alt
Baby Woodrose.
Sheyda insåg att sångaren liknar Ron Jeremy. Jag håller med.

Basdunder

6 reaktioner på ”Basdunder

  1. dumlefafa skriver:

    ron jeremy kanske svårt att säga med alla kläder på !
    execl är nog ett av de mest överskattade sakerna på ett kontor. flesta vet inte ens hur det fungerar men ändå envisas med att andvända det :p

  2. kata747 skriver:

    Dumle – Han påstod faktiskt personligen att han motsvarar Ron Jeremy (han visade så här |—————————————| ungefär)

    Och Excel är ju egentligen världsbäst, men då det skall vara så in i helvete svårt!

Kommentera

