Ett inlägg med suddiga bilder

Konstigt nog så har jag nu en telefon man faktiskt kan ta bilder med!
Tydligen har jag också kommit ihåg detta faktum med jämna mellanrum. Här är några av de senaste snapshotsen.

alt
Miilo och Marina en solig eftermiddag.
alt
Vi var på väntutorutbildning tidigare i april och träffade lite nya ansikten. Det här ser bara jätteskumt ut.
alt
Veckan därpå åkte vi till Åbo igen, på kulturkrock. Miilo var upp i varv, trots sin absolutistdag!
alt
En del av vårt glada gäng. Malloh verkar ha haft någon bra och rolig point!
alt alt
Till vänster är en skönsjungande Freddu på Kåren.
Till höger en Long live Faces-flyer, som blev käleksfullt mottagen på Loose.
alt
En kväll steg jag och Johan på fel buss, åt helt fel håll. Alla kvällens många facepalms åtgärdades med ett varsitt glas på Black Door. Jag beställde "den billigaste ni har", och klarade mig med 5 cents marginal.
alt
Emma fyndade i Faces-pyntet.
alt
Jag mokade.
alt
Flaming Sideburns eller Baby Woodrose. Svårt att tyda.
alt
Bästa vessakonsten. Givetvis på Loose.

Ett inlägg med suddiga bilder

3 reaktioner på ”Ett inlägg med suddiga bilder

Kommentera

