Runda röda vänner

Den som följer mig på Twitter vet att jag älskar kolhydrater. Mycket och ofta.

Nu ville jag ju bara säga att jag har två andra favoriter också; utöver dessa snabba, sluga kolhydrater!
Nämligen:

altalt

Det som gör livet fantastiskt är att jag fått äta av bägge idag. Kanske dels för att det är så hett och svettigt, men dessa två är oumbärliga året om!

Kärleken till tomaten har funnits med länge.
Min avlägsna morfar brukade kalla mig "tomityttö" av just den orsaken. Jag fattade aldrig, för Tomi var en pojke som gick på mitt dagis. Jag njuter av smeknamnet så här i efterhand istället, för visst stämmer det ganska bra. Jag åt nyss en tomat till kvällsbit, med lite örtsalt på. Mmmmumma!

Runda röda vänner

Kommentera

