Hej.

Det går tydligen rykten om att jag glömt andas.
Det kan hända, men tyvärr så är det inte riktigt sant.
Jag lever ännu och mår ganska bra, till och med.

alt

Igår möblerade jag om mitt rum. Känner mig som en helt ny människa. Invigde också takterassen för i sommar, och drog på mig långklänningen. Vilken ny, underbar fiilis!
För första gången på länge plockade jag fram blocket, och fick faktiskt nya, kreativa idéer. Sommaren gör underliga saker med en.

alt
PS. Mitt hår har konstiga färger.

Hej.

11 reaktioner på ”Hej.

  1. kata747 skriver:

    Det var alltså inga riktiga rykten, jag är bara sarkastisk över min bloggfrånvaro :-D Hej!

  2. kata747 skriver:

    TeamBFG – Nä, jag är nog närmare en val eller säl.

    Gary – :-D

    Lustis – Spänks! :-)

  3. Ileea skriver:

    Kata är världens bästa favoritsäl. Den dagen som du glömmer att andas, kata, så gråter jag ögonen ur mig. Gör inte det! Kom och andas Vasa-luft snart!

  4. Lustmord skriver:

    Ileea måste ha en del sälar att välja mellan, om det finns en som är hennes favorit :)

  5. Ileea skriver:

    Jodå, cowboysälar (det är jag), små söta kutar (som egentligen borde heta "rultor") och förstås allehanda fantasisälar som bebor min mentala gård tillsammans med igelkottar, sengångare, hoalor (koalor), hovvlor (ugglor) och pingviner. Men kata är den bästa sälen!

Kommentera

