Piss.

Mitt påbörjade midsommarinlägg har tydligen självdött. Då får det vara.

Just nu är det så pissigt och hårt regn att stressnerven bara pamar.
Mina föräldrar börjar undra varför jag inte hittat någon "frass" åt mig, och nu undrar jag lite det samma. Jag har nämligen blivit jättedålig på att öppna korkar och lock. Det behöver man ju en partner till? Nagellacksflaskor, salsa- och gurkburkar och tushkorkar förblir stängda för mig, och livskvaliteten därmed jättedålig.

Många ärenden väntar mig just nu, men det känns lite väl martyriskt att cykla in till stan med sandaler på fötterna och utan jacka. Kanske jag gör det ändå, för vem blir nu inte lite glad i byxan av dränkt råtta-looken?

Piss.

5 reaktioner på ”Piss.

  1. dumlefafa skriver:

    kommer nog en "frass" när du minst anar de som likes you for you så att säga!
    och dränkt råtta looken går alltid hem. är mera personen än själva looken :p

  2. Banankokaren skriver:

    Dränkt råtta? Är du uppe i Pampas, eller? Här i Vanda är det faktiskt för en gångs skull uppehåll.
    För övrigt har mina nära och kära börjat undra samma sak, och då är det inte alls länge sen jag lämnade senaste frassen. Hmpf! :P

  3. kata747 skriver:

    Dumle – Jag är sarkastisk, jag är ju bara hungrig och får inte upp locken :-) Men du har rätt, även om det ofta är råttan man bli kär i först.. eller…

    Banankokaren – Jåå, jag är i Vasa, det regnar helt Esterin perseestä!
    Visst är det härligt då folk blir oroliga? Tänk om jag tycker om att vara forever alone? (not!)

  4. dumlefafa skriver:

    aaah sarkasm, missa det helt. i feel stupid now…
    skyller på alla okända typer här som fixa nåt med elementen !

  5. åh, på tal om frass, freakmagneten har slagit igång igen, och hårt. tror jag har en typ som förföljer mig på jobbet igen, gaah

Kommentera

