Det bästa.

Den utdragna sommarveckan i Vasa vet inga gränser.
alt
Två saknade älsklingar.
alt
Där står Mummi, i helt fel omgivning. Hon hör hemma i naturen bland lugnet, fågelkvittret och grönskan, var hon trivs bäst. Hon fyllde 88 idag, en av mina riktiga idoler!
alt
Två par eleganta fötter, på väg ut till friheten.
alt
En estetisk och mumsig vän.
alt
Panike! Och båt. Mer behövs inte.
alt
Vi passade på att picknicka på en liten holme.
alt
Terassfrukost är också helt okej.
alt
Bästa Ileea lappade min kofta!
alt
En av de otaliga glamourösa måltider vi producerade.
alt
Idag besökte jag Stundars, och fick en lagom dos kalv! Känner mig alltför Hesafierad plötsligt.
alt
Turister i vår egen hemstad, med mycket angenämt sällskap. Kärlek!
alt
Avslutningsvis körde vi ut på Söderfjärden.
Sommarluften är det bästa elixiret just nu. Rätt efter gulklimparna som präglar detta inlägg.

Det bästa.

7 reaktioner på ”Det bästa.

  1. kata747 skriver:

    Ääääeh jaa! Vi var uppe i fågeltornet och fotade insekter. Höhö. Det hade varit fint att hälsa på dig i samma veva! :-)

  2. Gary_L_Grape skriver:

    Hon du sitter med i båten är misstänkt lik en Sundombo. Är hon kanske det? Om det är hon som jag tror det är så har hennes (ena) storebror gått på samma klass som min frus lillebror.

  3. Ileea skriver:

    Fan ändå! Jag saknar er redan så hjärtat värker och det är bara en kvart sedan jag sade adjö åt er…

  4. kata747 skriver:

    Fingerbang – Jaaaaa!

    Gary – Mycket riktigt en Sundombo! Så trevligt att allt går ihop på det här sättet i Ankdammen :-)

    Ileea – Det är ett oundvikligt ont, speciellt när man skiljs åt i en aggressiv myggsvärm! Maumaaau, vi ses snart igen vännen <3

Kommentera

