Duunari

Jag har ett nytt jobb.
alt
Det är mitt fjärde jobb inom branschen, vilket börjar kännas lite oroväckande.

Duunari

6 reaktioner på ”Duunari

  1. kata747 skriver:

    cryingman – :-D Jag vet inte om det skulle vara en bra sak att låta som Peter Griffin

    gordon – Duktigt! Jag städar ungefär 30 vessor om dagen. Men den där hemma städas alltför sällan..

  2. kata747 skriver:

    Dumle – Nää just det. Ändå tar jag med mig jobbet hem rätt så ofta, darn it!

    Sabrina – Jag är lite kluven mellan dom två. Vessor går snabbt att städa, men kan vara lite äckligt, medan dammsugning är rätt "clean", fast man får ont ont ont i armen efter x kvadratmeter. Så kanske vessorna ändå vinner!

Kommentera

