Kakka.

För att lite spinna vidare på föregående inlägg, över till ett annat avsnitt jag inte riktigt ännu förstår. Nämligen män och toaletter.

Jag städar ganska många vessor under min arbetsdag. Herrarnas vessor är inte egentligen smutsigare än damernas, men bokstavligen skitigare. Skiten är överallt, och jag är mäkta förundrad över hur ett normalt vessabesök skulle se ut, om jag själv hade en dilledong mellan benen.
Detta är ju ingen nyhet för mig, (eftersom jag städat vessor förr och mycket) men iakttagelsen är fortfarande den, att ju hårdare arbetsplats, desto mer skit. Mycket intressant. Och lite äckligt. Jag är ju ändå härdad.

Sen begriper jag inte heller varför majoriteten (av männen) struntar i att låsa dörren efter sig. Det sker nästan dagligen, att jag går in i ett olåst eller t.o.m. öppet bås, som sedan visar sig vara ockuperat. Hemma förstår jag, hos en kompis godkänner jag, men på en allmän toalett på en flygplats? Händer aldrig någonsin på damernas. Hmm.

Kakka.

Kommentera

