Plastfejs.

Innan jag spurtade iväg till jobbet idag, körde jag min konstiga ansiktsmask, som skall rivas av fejset. Jag fick förstås bråttom till bussen, och rev av skiten i all hast.

På den andra pausen, då alltså över halva arbetsskiftet redan gått, säger min kollega undrande "you have some plastic in your face?". Så har det då hängt en prydlig bit i käkbenet hela dagen, utan att en enda uptight finländare hade vågat säga något. Nice!
altalt
Så där brutalt ser det ut. Mitt fejs, alltså.

Plastfejs.

7 reaktioner på ”Plastfejs.

  1. dumlefafa skriver:

     alla kanske int will prata med crazy woman på bussen som har plast hängande i fejset :p

  2. kata747 skriver:

    Sabrina – Den var inte så nice, nä! Jag lurades av produktnamnet, "peel-off", och tänkte mig något som skulle skrubba ansiktet… Masken luktar sprit och gör nästan lite ont att riva loss. Blää.

    Dumle – Hahaha neej, jag kan ju misstas för en förklädd alien. Typ.

    Lustmord – Dude! Jag försöker bara sköta min hy, men misslyckas fatalt :-D

  3. Ileea skriver:

    PLASTFEJS! Det var förstås det här jag skrattade åt och tänkte "Ja, nog ska det ju vara en Kata till det här också" :-D

Kommentera

