Dagens snaps (inte som i alkohol)

Snapshots, alltså.

Kameran i min telefon måste vara åter något av det uslaste jag varit med om. Har man tur orkar den fokusera. Typ lite. Men jag tycker lite om det där halvdana suddet.
Dessutom, eftersom jag har tre (3!) olika skal till den kufiska luren tänkte jag försöka vara ombytlig.
Det sög. Kardinalt. Svart är bäst med allt.

alt
Mitt under arbetskvällen tittade jag ut. Det borde jag inte ha gjort. Det var fint och stämningsfullt.
Och så fortsatte jag flytta en miljon stolar, och moppa kvadratmeter efter kvadratmeter.

altalt
På väg hem lyste månen sådär präktigt och hemlighetsfullt. Det gick inte att föreviga.
Väl hemma insåg jag att jag haft en snyggdag. Fast inte nu längre då.

alt
Det här gör jag också varje dag då jag kommer hem; ligger på sängen med benen i vädret. Jag håller på att bli en sann äkta mommo med den här takten. Måste köpa någon dundersalva eller painkillers eller stödstrumpor eller skenor eller…
"Tuntuuko joskus siltä, että on pakko nostaa jalat ylös? Liikunta voi auttaa oireisiin, mutta siihen on myös lääke." Vem minns reklamen?

PS. För övrigt. Håret har aldrig mått bättre. Jag råder alla att sluta med sina äckliga shampoon. Nu.

Dagens snaps (inte som i alkohol)

3 reaktioner på ”Dagens snaps (inte som i alkohol)

  1. zimm skriver:

     Jag kommer ALDRIG att sluta med shampoo!! x(x(x(!!!!11! Jag älskar min mjäll för mycket!

  2. Ileea skriver:

    Ser jag fel, eller känner jag igen handstilen på kuvertet? :-)
    P.S. Du är för alltid vår älskade reumamommo.

  3. kata747 skriver:

    Zimm – BUU för dig! Du går miste om tjockt levande hår!

    Ileea – Du känner säkert igen den jo! Därför har jag kuvertet på väggen.
    Reumamommo 4ever, men det här börjar bli lite väl seriöst!

Kommentera

