Dåliga influenser

De här sista dagarna har jag blivit konstig i huvudet på jobbet. Fått konstiga låtar i huvudet som inte går bort, de snurrar på där i hjärnan mitt bland dammsugarsuset och sorlet.

Måste bombardera mig själv med något helt annat. Som typ Dire Straits.

Dessa tre har figurerat i mitt medvetande i veckan. Inga goda förklaringar finns.



Dåliga influenser

3 reaktioner på ”Dåliga influenser

  1. kata747 skriver:

    Den har faktiskt inte hållit sig i mitt huvud längre än ett par dagar, mycket konstigt!

Kommentera

