Satsningar

Mitt liv tog en vacker vändning. Jag tänkte extra mycket på mig själv och investerade i två saker jag behövt väldigt länge (nu när jag äntligen tjänat ihop lite pengar); en ordentlig Moleskine-kalender och en bärbar dator. Jag har alltid nöjt mig med gratiskalendrar eller något billigt, ofta alldeles för små kalendrar som bara är jobbiga. En bärbar dator har jag aldrig haft. Alltså aldrig. Nu hittade jag en begangnad dessutom, så lite smart lyckades jag kanske vara. Eller så inte. Hittills går det riktigt bra i alla fall!

Nu är mitt sommarjobb dessutom slut, så jag kommer börja blogga som en tok igen. Beware!

Satsningar

4 reaktioner på ”Satsningar

Kommentera

